zaterdag 23 juni 2012

Het is zomer!

Beste bezoekers,
Ik weet het, het is een tijdje geleden dat we een berichtje hebben gepost...de weken vliegen voorbij.
We begonnen vorige week te praten over vakantie, buiten spelen, groter worden, afscheid nemen van vriendjes, ....de 'grote' vakantie komt eraan! Hopelijk brengen de weergoden ons veel dagen met een stralende zon!
De kleuters hebben veel bijgeleerd dit schooljaar, maar ik leerde ook weer bij van hen....
Het was een zalig jaartje, ik heb erg genoten van hun enthousiasme, gekke uitspraken, warme knuffels.
We sluiten ons jaartje af met een schoolreisje naar zee.  Duimen jullie mee dat dinsdag een superdagje wordt? 
We hebben vorige week dinsdag genoten van de zon, we speelden in de zandbak en spelletjes in de tuin. De foto's komen eraan!
Ik wil jullie graag bedanken omdat jullie af en toe een kijkje namen op deze site....ik kreeg ook geregeld een reactie en dat doet deugd aan het hartje van de juf ;-)
Volgende week bollen we uit en zwaaien we elkaar de vakantie in!
Lieve kwiebelgroetjes! Juf Nele

1 opmerking:

  1. Juf. Nele,

    ZEKER,ZEKER, zullen we duimen juf.Nele !!!
    Jullie zeereisje moet absoluut een fenomenale dag worden.
    Ik denk dat het een boeiende observatie is als de kleuters buiten de vier muren van het klasje zijn, en zich uitleven in de zandbak en in de tuin.
    Hopelijk krijgen we van de weerman (of -vrouw) mooie weerberichten zodat de kleuters na de vakantie opgeladen terugkomen.

    groetjes oma Jairo Tielt

    BeantwoordenVerwijderen