vrijdag 8 februari 2013

Toeterdetoet, daar komt de stoet...

Het was deze namiddag zeer leuk in onze klas.
We hadden deze voormiddag zelf chocolate chip cookies gebakken.
We gebruikten het receptje van Jeroen Meus, superlekker en heel gemakkelijk!
Misschien kunnen jullie ze thuis ook eens maken?
Met kleurrijke confetti suikertjes mochten ze dan hun eigen koekjes versieren.

Juf Ann had een muzikaal pak voorbereid met allerlei opdrachtjes binnen het thema circus...noem 5 dieren op die in het circus wonen, doe een dier na van het circus, tel de clowns op de prent, maak de puzzel van de gekke clown...
Intussen kwamen de kinderen om beurt bij mij om zich te laten schminken, enkel Renato moest wat overtuigd worden. Met hun zelfgemaakte hoed en strik werden de kleuters plots echte clowns.
We dansten op de liedjes van K3, Jaïro, juf Ann en ik waren net zoals de echte K 3... ;-)
Vrolijk en blij gingen wij de vakantie in!
Hopelijk schijnt de zon af en toe een klein beetje...Geniet ervan, dat zal ik ook doen!
Groetjes Juf Nele
























1 opmerking:

  1. Hallo juf.Nele,

    telkens opnieuw wanneer ik jullie gebakjes te zien krijg komt het water me in de mond.Zouden daar enkele bakkers in wording tussen zitten???
    De clowns zien er adembenemend uit.

    Groeten oma Jairo Tielt

    BeantwoordenVerwijderen